Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Garancia

A Grox Huzatfokozó Turbinákra alap esetben 3 év garanciát vállalunk.

(A 3 év garancia ideje alatt nálunk nincs semmilyen további kötelező karbantartási stb., költség!)
 
Akár 10 év garancia!
Használja ki a lehetőséget, bővítse ki a Grox Huzatfokozó termékekre nyújtott garanciát 10 évre!
A Grox Huzatfokozó Turbinákra évente extra garancia vásárolható a 3. év lejárta után a 10. év végéig.
 
Termékeink ÉME engedéllyel és CE minősítéssel is rendelkeznek!
A Grox Huzatfokozó Turbina ÉME engedély száma: A-202/2011
A Grox D-400-as Huzatfokozó Turbina ÉME engedély száma: A-42/20014
A Grox Huzatszabályzók ÉME engedély száma: A-155/2011
 
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát a Grox Hungária Kft. biztosítja Önnek. Így Ön élvezheti a magyarországi szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat.
 
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hoszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük (ld. fent.) A jótállási idő kezdete a számla dátuma. 

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

Jótállási igény minden esetben nyugta, vagy számla bemutatásával érvényesíthető. Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A futárszolgálat által kikézbesített csomagok esetében, ha a csomagolás sérült, a terméket NE VEGYE ÁT! A futárszolgálat munkatársával vegyenek fel jegyzőkönyvet a sérült csomagról, és küldje vissza a terméket (Ez Önnek nem jelent költséget!). A szállítás során megsérült termékeket nem áll módunkban kicserélni. Ha ezzel kapcsolatban problémája van, hívja ügyfélszolgálatunkat: +36 30 484 8582

A garanciális termékek mielőbbi javításáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett haladéktalanul gondoskodunk. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi telephelyén. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
  
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.