A Grox Hungária Kft. honlapja cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. Amennyiben nem ért egyet a cookie-k használatával kérjük, hogy kattintson a „Beállítások módosítása” gombra. 

Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

A Grox Huzatfokozó Turbinákra alap esetben 3 év garanciát vállalunk.

(A 3 év garancia ideje alatt nálunk nincs semmilyen további kötelező karbantartási stb., költség!)
 
Akár 10 év garancia!
Használja ki a lehetőséget, bővítse ki a Grox Huzatfokozó termékekre nyújtott garanciát 10 évre!
A Grox Huzatfokozó Turbinákra évente extra garancia vásárolható a 3. év lejárta után a 10. év végéig.
 
Termékeink ÉME/NMÉ engedéllyel és CE minősítéssel is rendelkeznek!
A Grox Huzatfokozó Turbina NMÉ engedély száma: A-31/2017
A Grox D-400-as Huzatfokozó Turbina NMÉ engedély száma: A-42/2014
A Grox Huzatszabályzók ÉME engedély száma: A-155/2011
 
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát a Grox Hungária Kft. biztosítja Önnek. Így Ön élvezheti a magyarországi szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat.
 
Cégünk az általunk gyártott és forgalmazott új termékekre 3 év garanciát vállal. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük (ld. fent.) A jótállási idő kezdete a számla dátuma. 

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

Jótállási igény minden esetben nyugta, vagy számla bemutatásával érvényesíthető. Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A futárszolgálat által kikézbesített csomagok esetében: Ha a csomagolás sérült, a terméket ne vegye át! A futárszolgálat munkatársával vegyenek fel jegyzőkönyvet a sérült csomagról, és a terméket küldje vissza! Ez Önnek nem jelent költséget, a sérült csomag helyett új terméket küldünk ki Önnek. Amennyiben ilyen esettel találkozik, kérjük, azonnal hívja ügyfélszolgálatunkat: +36 30 484 85 82

A garanciális termékek mielőbbi javításáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett haladéktalanul gondoskodunk. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi telephelyén. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
  
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.